Your browser does not support JavaScript!

آموزش خامه کشی کیک

17 خرداد 1402

در این مقاله کارکرد دستگاه های خامه کشی کیک را که شرکت رافع تولید کننده آن هست را برایتان توضیح می دهیم . امیدوارم این مقاله مورد استفاده شما قرار گیرد

 

خامه کشی کیک چیست ؟

واژه خامه کشی برای تولید کیک و شیرینی های حجیم با روکش خامه مورد استفاده قرار می گیرد . این اقدام جهت زیبا تر شدن کیک و آماده کردن آن برای ایجاد تزیینات نهایی روی آن انجام می شود .

شرکت رافع ماشین اقدام به تولید دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای سهولت در کار خامه کشی کیک نموده است که در ادامه توضیحاتی را برای طریقه استفاده از دستگاه حضورتان تقدیم می شود.

 

مراحل خامه کشی کیک با دستگاه های رافع ماشین

مرحله اول :

ابتدا نان آماده شده کیک را روی مرکز سینی گردان دستگاه قرار داده و تنظیم بودن طرفین آن را با چرخاندن کیک بررسی کرده و مطمئن می شویم که نان کیک از اطراف به یک اندازه تنظیم است .

 

r1.jpg

مرحله دوم :

تیغه های دستگاه را برابر میزان ضخامت خامه ایی که می خواهیم روی نان کیک قرار گیرد تنظیم می کنیم . لازم به ذکر است این تنظیم می تواند در زمان خامه کشی هم اتفاق بیافتد .

مرحله سوم :

در این مرحله دستگاه را روشن کرده و اقدام به تزریق خامه به سطوح کیک می کنیم . همزمان با چرخش صفحه گردان زیر کیک بر اساس تنظیمات صورت گرفته روی تیغه های دستگاه ، خامه روی کیک به صورت یک دست و صاف قرار می گیرد و اضافات خامه روی سطح تیغه ها جمع می شود . این مرحله را تا اینکه کل سطح کیک به خامه آغشته شود را ادامه می دهیم .

 

r2.jpg

مرحله آخر :

در این مرحله دستگاه را خاموش کرده و وضعیت تیغه را بازکرده و کیک را با استفاده از چاقوی مناسب از سطح سینی گردان برداشته و در محل خود قرار می دهیم و خامه های اضافه را از روی تیغه بر می داریم .

 

r4.jpg

 

همه این مراحل را شما می توانید با استفاده از دستگاه های ما در بازه زمانی کوتاه با بهترین کیفیت ، یک کیک صاف و زیبا آماده سازی کنید .

 

*** پشتیبانی و مشاوره رایگان را با ما تجربه کنید - شماره تماس ما  09001630064 ****

 

794 بازدید